Screenshots

Meer dan duizend woorden

Onderstaande screenshots geven een goed beeld van Normity. De screenshots zelf bevatten natuurlijk alleen maar voorbeeld data. En ze geven maar een beperkt beeld. Dus: ben je benieuwd geworden hoe Normity er uit gaat zien met jouw gegevens? Dan horen wij dat natuurlijk graag!

Normity - Icoon - Camera

Dashboard

Normity - Screenshot - Dashboard

Op het dashboard staat alleen die informatie die voor jou relevant is. Wat dat is, dat bepaal jij natuurlijk zelf (binnen de rechten die jij gekregen hebt). In een oogopslag zie je meteen hoe de organisatie er voor staat. Je ziet direct welke acties moeten worden gedaan, of het nu om acties, incidenten of documenten gaat.

Incidenten

Normity - Screenshot - Incidenten

Incidenten zijn vervelend. Als ze optreden is het vooral zaak dat je ze netjes afhandelt. Normity ondersteunt je daarbij. Zo zie je direct welke incidenten nog aandacht verdienen. Normity houdt je bovendien op de hoogte van de voortgang. Zo ben je altijd op de hoogte en loop je nooit achter de feiten aan!

Risicoanalyse

Normity - Screenshot - Risicoanalyse

Risicoanalyses zijn een belangrijk onderdeel van veel normen. Logisch ook, want daarmee krijg je inzicht in je kwetsbaarheden. Normity biedt veel op dit gebied. Denk bijvoorbeeld aan automatische koppelingen met maatregelen, meerdere dreigingsmodellen (waaronder RAVIB en MAPGOOD) en toewijzing van risico's.

Risico

Normity - Screenshot - Risico

Iedere organisatie kan Normity toepassen voor risicoanalyses. Individuele risico's kunnen worden gevolgd in de tijd, afhankelijk van de behandeling. Ook kunnen maatregelen gekoppeld worden om de risico's te mitigeren. En natuurlijk geldt dat niet alleen voor risico's, maar ook voor kansen!

Planning

Normity - Screenshot - Planning

Acties kunnen worden toegekend en ingepland. In een overzicht zie je je direct wanneer welke acties moeten worden uitgevoerd. Hierdoor kun je ook beter nieuwe activiteiten plannen, omdat je beter weet wanneer er nog tijd beschikbaar is. Bovendien zie je hier ook meteen de status van de actie.

Taken

Normity - Screenshot - Taken

Direct inzicht in de activiteiten die moeten worden uitgevoerd. Via het overzicht met taken zie je alle terugkerende taken, inclusief de status per onderdeel. Door het gebruik van kleuren en symbolen weet je in een oogopslag waar nog wat extra aandacht nodig is.

Acties

Normity - Screenshot - Acties

Losse acties worden vastgelegd, ongeacht de bron (audit, directiebeoordeling, constateringen etc.). Via de planning worden deze aan een medewerker toegewezen. Vervolgens kun je in dit onderdeel de individuele acties volgen, notities maken, onderzoeken, de doeltreffendheid vastleggen, en nog veel meer!

Toepasselijkheid

Normity - Screenshot - Verklaring van Toepasselijkheid

Veel normen vereisen een verklaring van toepasselijkheid. Normity biedt hiervoor alle functionaliteit. Leg vast welke norm elementen van toepassing zijn, voeg een toelichting toe en geef aan wat de grondslagen zijn. Meerdere normen? Geen enkel probleem.

Documenten

Normity - Screenshot - Documenten

Je legt al je documenten (en verwijzingen) vast in Normity. Alles is hierbij geregeld: workflow, versiebeheer, zoekfunctionaliteit, meldingen bij (bijna) verlopen, onderlinge verwijzingen tussen documenten, en nog veel meer. En natuurlijk wordt in Normity netjes vastgelegd wie welke verwerking doet met een bestand.

Verwijzingen

Normity - Screenshot - Verwijzingen

Eén van de uitdagingen met zoveel documenten is overzicht houden. Met Normity is dat probleem verleden tijd. Bij ieder document zie je namelijk altijd meteen op welke plekken een document is ingezet. Nooit meer lange zoektochten naar documenten of haperende audits, met Normity houd je altijd overzicht.

Instellingen

Normity - Screenshot - Instellingen

Het kan altijd voorkomen dat je bepaalde onderdelen (nog) niet wilt gebruiken. Geen probleem. Via het onderdeel Instellingen kun je Normity geheel naar eigen smaak inrichten.Zodat Normity precies past bij jouw organisatie en jouw normen.

Badges

Normity - Screenshot - Badges

Werken mag best leuk zijn, zelfs als het gaat over kwaliteit, normen en certificeringen. Zo kun je in Normity badges verdienen. Deze ontvang je wanneer je bepaalde functionaliteit van Normity gebruikt. Op deze manier blijft het fijn werken met Normity!

Logboek

Normity - Screenshot - Logboek

Je wilt later altijd terug kunnen zien wie welke aanpassing heeft gedaan. Alle relevante wijzigingen worden automatisch vastgelegd in een log. En die kan iedere gebruiker ook opvragen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om handmatige regels toe te voegen aan het logboek. De perfecte audit trail!

Stakeholder

Normity - Screenshot - Stakeholders

In Normity leg je je complete organisatie vast. Als je wilt. Van ICT infrastructuur tot bedrijfsmiddelen. Afhankelijk hoe ver je bent als organisatie, maar natuurlijk ook wat de norm van je verwacht. Ook de stakeholders (belanghebbenden) kun je in Normity vastleggen, inclusief zaken als hun eisen en verwachtingen.

Verwerkingen

Normity - Screenshot - Verwerkingen

In Normity kun je je complete verwerkingsregister vastleggen. Dit is een verplicht onderdeel van de AVG! Bij iedere verwerking kun je heel veel informatie vastleggen. Natuurlijk helpt Normity je om het register actueel te houden. Zo kun je direct alle verantwoordelijkheden mailen met een overzicht van hun verwerkingen.

Importeren

Normity - Screenshot - Importeren

Misschien gebruik je op dit moment al een ander systeem en overweeg je over te stappen. Of heb je al een kwaliteitshandboek in de vorm van een set Office-bestanden? Geen probleem. Normity kan vrijwel alle bestaande informatie eenvoudig importeren. Waardoor jouw organisatie direct verder kan werken.

Rechten

Normity - Screenshot - Rechten

Natuurlijk biedt Normity uitgebreid gebruikerbeheer. Per gebruiker leg je de nodige gegevens vast, waaronder de rechten die zij krijgen. Deze rechten zijn zeer fijnmazig, waardoor je precies kunt regelen wie wat mag. Om je hierbij te ondersteunen, kun je rechtenprofielen eenvoudig bewaren en hergebruiken.