Support toegang

Normity biedt privacy by design. Dat betekent o.a. dat wij geen toegang hebben tot de omgeving van onze klanten. Tenzij de klant zelf aangeeft dat wij toegang krijgen.

Marcel van Langen
Normity - Icoon - Twitter Normity - Icoon - Facebook Normity - Icoon - LinkedIn Normity - Icoon - Whatsapp Normity - Icoon - Pinterest Normity - Icoon - Email Normity - Icoon - Email Normity - Icoon - Google Normity - Icoon - Plus

Wanneer je een support medewerker van Normity toegang wilt verlenen tot jouw Normity omgeving, moet jouw account natuurlijk wel de rechten hebben om dit te doen. Dat gaan we dan ook als eerste controleren:

  • Log in op jouw Normity klantomgeving
  • Klik rechtsboven op jouw naam

Verschijnt nu het menu-item 'Support toegang'? Prima, dan kun je de support medewerker toegang verlenen. Zie je het menu-item niet? Dan moet dit recht aan jouw account worden toegevoegd (of je moet het door iemand laten doen die dit recht al heeft). We gaan er hieronder verder vanuit dat je het recht hebt gekregen.

  • Klik op 'Support toegang'

Er verschijnt nu een kort formulier.

Normity - Screenshot - Toegang verlenen
  • Plaats het vinkje bij de toestemming
  • Geef de einddatum en -tijd voor de toegang
  • Geef een passende omschrijving
  • Klik op 'verleen toegang'

De support medewerker van Normity kan nu inloggen met een beheerder account. Zijn de werkzaamheden afgerond? Je hoeft niet te wachten tot de opgegeven einddatum en -tijd zijn bereikt. Je kunt ook eerder naar deze pagina gaan. Zolang de toestemming actief is, vind je daar de knop 'toegang intrekken'.

Iedere toestemming wordt netjes gelogd. Dit zie je ook op deze pagina. Zo weet je altijd wanneer (en waarom) een Normity support medewerker toegang heeft gekregen tot jouw klantomgeving.


Normity - Icoon - Twitter Normity - Icoon - Facebook Normity - Icoon - LinkedIn Normity - Icoon - Whatsapp Normity - Icoon - Pinterest Normity - Icoon - Email Normity - Icoon - Email Normity - Icoon - Google Normity - Icoon - Plus