Wanneer je een support medewerker van Normity toegang wilt verlenen tot jouw Normity omgeving, moet jouw account natuurlijk wel de rechten hebben om dit te doen. Dat gaan we dan ook als eerste controleren:
Verschijnt nu het menu-item 'Support toegang'? Prima, dan kun je de support medewerker toegang verlenen. Zie je het menu-item niet? Dan moet dit recht aan jouw account worden toegevoegd (of je moet het door iemand laten doen die dit recht al heeft). We gaan er hieronder verder vanuit dat je het recht hebt gekregen.
Er verschijnt nu een kort formulier.
De support medewerker van Normity kan nu inloggen met een beheerder account. Zijn de werkzaamheden afgerond? Je hoeft niet te wachten tot de opgegeven einddatum en -tijd zijn bereikt. Je kunt ook eerder naar deze pagina gaan. Zolang de toestemming actief is, vind je daar de knop 'toegang intrekken'.
Iedere toestemming wordt netjes gelogd. Dit zie je ook op deze pagina. Zo weet je altijd wanneer (en waarom) een Normity support medewerker toegang heeft gekregen tot jouw klantomgeving.